Solen går upp och ner men jag står kvar vi din sida

2012-05-17 @ 21:55:06
Hej! Har sätt klar på filmen för ett tag sen, den var inte trevlig gillar den inte med det var en bra ide till en film. Så jag rekommenderar inte den om man inte gillar massa våld. I alla fall så ska jag inte göra något mer än att sitta på datorn och ha tråk. Alma min gåkompis är i göteborg och spelar basket så henne kan jag inte gå en härlig kvälls promenad med.
Matildag var hos doktorn innan och nu fick jag veta att hennes blindtar (som är lika stor som ens lilfingertopp och har ingen funktion som vi vet om) är irriterad. Hon ska kanske operera bort den imorn. Stakars Matilda hon verkar ta det lungt men jag får gåshud så fort jag tänker på knivar som skär och att bli sövd. Hoppas jag inte behöver göra sånt.
Hade det jätte kul hos Ida även om det var en kort stund vi gjorde det vi alltid brukar göra. Gå längs stranden, köpa mjukglass (den glassen är så himmla god). Underbart
Är sur på min tv för den vägrar att ta imot tv signaler så jag akn inte se på tv. Hörs!



Kommentarer

Postat av: Ville Niskanen

Gud vad gott!

2012-05-18 @ 13:09:43
URL: http://www.finest.se/villeniskanen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback