Torsdags kväll

2012-05-16 @ 21:51:43
Hej har precis kollat klart på filmen. Ska gå och lägga mig för att vara utvilad tills imorn när det är studio dag!
Har haft en underbar dag med ett lite konstigt väder och nu är det svart och blåser.
I veckan kom Kp till Matilda och i den fanns den rolgitaste texten jag har läst på evigheter, det löd: Hej! Jag är en tio-årig kille som har börjat runka och jag vet hur jag ska sluta! Så himmla kul,gulligt att han ens skriver det i tidningen. Men tycker ändå synd om honom. Men i alla fall så är det långhelg imorn och framåt, har inga speciella planer för imorn få se. Kanske är med en gamal vän få se. Elr blir det Nova med Mamma.
Vi hade reflextionsdag idag i skolan som var chill vi började kl 9 och slutade kl 2 vi hade ett lite läxförhör på morgonen och sen lite redovising om det där sketchup programet. Ska aldrig göra om det. Lärarna sa att vi fick typ tre timmar i skolan och det skulle inte behövas mer och man är typ klar men då märker jag att mina fönster inte vill bil fönster så är tvnungen att göra om allt och det tog ett bra tag. När vi va klar med det vi var tvugna att göra så skulle vi fördröja tiden lite och lekte lite hela havet stormar och vem var det som vann. Ingen mindre än jag. Så himla underbart. När jag var i final så var det jag och en kille som tävlade om att vinna så går vi runt och sen så stoppades musiken han sätter sig på stolen och jag kommer flygande i nästa sekund men min höft i högsta hug. Drämer in höften i hans midja. Han ger sig och jag vinner.
Dagens ord: Håll ut det lönar sig alltid!
Hoppas du har haft en bra Onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback